پروانه ساخت اولین شهرک مسکونی خصوصی کشور صادر شد

این شهرک به مساحت ۴۳ هکتار در شهرستان برازجان استان بوشهر قرار دارد؛ در ماه‌های اخیر بیش از ۷۰ درخواست احداث شهرک‌ از

.سوی بخش خصوصی‌ و‌ عمومی به ستاد شهرک‌سازی رسیده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این شهرک به مساحت ۴۳ هکتار در شهرستان برازجان استان بوشهر قرار دارد. به گفته مالک این شهرک، بیش از ۳۱۰۰ واحد مسکونی، هزاران واحد تجاری، ۶ مدرسه و همچنین اماکن اداری، خدمات شهری، مذهبی، ورزشی و فرهنگی در این شهرک ساخته خواهد شد و پیش بینی می‌شود در شش سال به بهره برداری کامل برسد.

رستم قاسمی درحاشیه ی اعطای پروانه بهره‌برداری از اولین شهرک بخش خصوصی کشور در حومه شهر برازجان در استان بوشهر گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ، اساس برنامه ها، واگذاری کار به مردم است و کار به چند روش انفرادی که به صورت خودمالکی و گروهی در قالب تعاونی ها و سازندگان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: واگذاری بخشی از کار نهضت ملی مسکن به بخش خصوصی یکی از موضوعات جدی بخش مسکن است که امروز اولین پروانه بهره برداری شهرک خصوصی باا سرمایه گذاری بیش از 5 هزار میلیارد تومان صادر شد.

رستم قاسمی با بیان اینکه از همه انبوه سازان که توانایی ساخت مسکن دارند تقاضا دارم که اقدام به ساخت شهرک کنند افزود: 70 نفر در سامانه (https://shahrak.ntdc.ir/) ثبت نام کردند که تقاضا می کنم هر چه سریعتر پروانه خود را دریافت کنند.

وی بیان کرد: اگرچه بخش خصوصی در ساخت ساز حضور داشته اما اینکه کل شهرک توسط بخش خصوصی ساخته شود بهتر است و امروزبا صدور پروانه این اتفاق رخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *